00

Cart

AcasaTermeni și condiții

Termeni și condiții

1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

depo24.ro – este Site-ul administrat de societatea comerciala AC DRAGNE COMPANY S.R.L. (denumita în continuare „Compania”), cu sediul social în Sat Malu Spart nr. 773, Oraș Bolintin-Vale, Jud. Giurgiu.

Site – domeniul depo24.ro și toate subdomeniile acestuia

Vânzător – societatea comerciala AC DRAGNE COMPANY S.R.L.

Cumpărător – persoana juridica, persoana fizica sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Bunuri şi Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vănzător, Cumpărătorului.

Comandă – un document electronic ce intervine că formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Contract – reprezintă contractul la distanta încheiat intre Vânzător și Cumpărător care nu necesita prezenta fizica a niciuneia dintre parti. Acesta se considera încheiat în momentul confirmării de către Vânzător a comenzii prin confirmarea disponibilității produsului. Confirmarea vă fi transmisa fie prin email, fie telefonic de unul dintre operatorii magazinului online.

Conținut – toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Conținut oricărui email trimis Cumpărătorului de către Vânzător prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Date referitoare la Vânzător, detalii de contact sau de identificare juridica.

Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin posta electronica (email, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioada, fară niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către depo24.ro Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de Timbru Verde – valoarea exprimata în lei, plătita de către Vânzător către societatea autorizata cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1 Prin înregistrarea unei comenzi de site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2.2 Notificarea primita de către Cumpărător, după efectuarea comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea automata a comenzii. Acceptarea comenzii și încheierea contractului la distanta se face prin transmiterea facturii fiscale prin email de către un operator al Vânzătorului.

2.3 Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comanda. În cazul modificării cantității de bunuri și/sau servicii din comanda, vă anunța Cumpărătorul la adresa de email sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea comenzii și vă returna suma achitata daca este cazul.

2.4 Contractul se considera încheiat intre Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice/email a facturii fiscale.

2.5 Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe site vor sta la baza contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către vânzător sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achiziționate.

2.6 Informațiile prezentate în site, precum prețuri, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul accepta oferta, însă încheierea contractului la distanta se vă face cum este indicat în pct 2.4. Produsele sunt oferite în limita stocului disponibil. Prin urmare, depo24.ro își rezerva dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla în oferta curenta de pe site. depo24.ro se angajează, în același timp, să actualizeze oferta de produse de pe site în funcție de disponibilitatea produselor în stoc.

2.7 Factura proforma este documentul transmis manual de către un operator al magazinului pentru comenzile de produse care nu se regăsesc în oferta online. Factura proforma nu este un document fiscal și nu tine loc de factura fiscala care se livrează prin email după expedierea comenzii.

2.8 Notele de transport (awb-uri sau avize de expediție) sunt documente care însoțesc coletele livrate prin curier rapid sau curier propriu. Ele nu reprezintă documente fiscale și nu țin loc de factura fiscala.

2.9 Certificatele de garanție (unde este cazul) însoțesc produsele în momentul livrării. În caz contrar, poate fi apelat departamentul de relații cu clienții pentru informații suplimentare.

2.10 La cererea expresa a clientului (unde este cazul) se emit certificate de conformitate și calitate, în funcție de specificațiile producătorului/importatorului.

2.11 Prețurile produselor pot suferi modificări zilnice în funcție de prețurile distribuitorilor.

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1 Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui Cumpărător. Pentru motive justificate depo24.ro își rezerva dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care considera că în baza conduitei sau a activității Cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, Cumpărătorul se poate adresa prin email la contact@depo24.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

3.2 Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directa cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea Contact din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru acestea.

3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, depo24.ro își rezerva dreptul de a cere Cumpărătorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.

3.4 depo24.ro poate publica pe site informații despre bunuri și/sau servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de oricare alt terț cu care vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioada de timp și în limita stocului disponibil. Stocul produselor este actualizat de către terț zilnic sau săptămânal din acest motiv nu putem fi trași la răspundere în cazul în care nu onorăm comenzi care nu sunt aliniate cu stocul sau metodă de vânzare (bucată/cutie/set) a produselor.

3.5 Toate prețurile aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și conțin tva, cheltuielile de expediție, taxele de transport, asigurare și returnare a banilor în afara cazului în care se specifica în mod expres pe site acest lucru. Acestea vor fi adăugate la data facturării – se pot vedea și pe site în coșul de cumpărături.

3.6 În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe site include Taxa de timbru verde. În cazul în care Cumpărătorul solicita detalii cu privire la suma exacta adăugată la prețul Bunului, acesta vă contacta la adresa contact@depo24.ro.

3.7 În cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru acesta acțiune o poarta numai Cumpărătorul. După efectuarea ordinului de plata Cumpărătorul trebuie să trimiță dovada plații la adresa: contact@depo24.ro .

3.8 În cazul livrării comenzii prin servicii curierat rapid, achitarea comenzii se vă face direct comisionarului firmei de curierat rapid care vă emite și chitanță aferenta încasării, totalul fiind cel comunicat la confirmarea telefonica a comenzii sau prin email.

3.9 Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau Serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, descrieri de produs, specificații, etc) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Nu suntem răspunzători pentru neconcordanta pozelor cu a produselor deoarece acestea sunt furnizare de către un alt terț.

3.10 După achiziționarea unui Bun sau Serviciu, clientului i se poate cere prin email înscrierea unui review legat de bunul/serviciul achiziționat. Solicitarea vă fi transmisa către adresa de email înscrisă de Cumpărător în cont. În acest fel, Cumpărătorul poate contribui la informarea altor posibili cumpărători de pe site. Vânzătorul nu este responsabil de informațiile cuprinse în review-uri.

3.11 Pe Site, ocazional, pot apărea erori neprevăzute iar produsele pot suferi modificări de preț. În aceste circumstanțe nu putem fi obligați să furnizam produsele la prețul eronat.

 

4. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o tertă parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul expres al acestuia. Vânzătorul vă fi întotdeauna responsabil fata de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale, indiferent de terțul care furnizează serviciul.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA ȘI INDUSTRIALA

5.1 Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a depo24.ro și a furnizorilor sai, fiindu-le rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare/publicare)

5.2 Cumpărătorului nu îi este permisa copierea/distribuirea/publicarea/transferul către terțe parti, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de depo24.ro, includerea oricărui conținut în afara site-ului, îndepărtarea nsemnelor care semnifica dreptul de autor al depo24.ro asupra Conținutului, precum și participarea la transferul/vânzarea/distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea, afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al depo24.ro.

5.3 Orice conținut la care Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizarea specific și valid încheiat intre depo24.ro și acesta, și fară nicio garanție implicit sau expres formulata din partea depo24.ro cu referire la acest Conținut.

5.4 Clientul/Cumpărătorul poate copia, tranfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Termenilor și Condițiilor.

5.5 În cazul în care depo24.ro oferta Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, confirm condițiilor definite, în cazul în care acestea exista și nu reprezintă un angajament contractual din partea depo24.ro pentru respectivul Cumpărător sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferta, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudicicat în orice alt mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

5.6 Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit din acesta prin accesare, vizitare și/sau vizalizare nu contituie o obligație contractuala din partea depo24.ro și/sau al angajatului/prepusului depo24.ro care a mijlocit tranferul de Conținut, în cazul în care acesta exista, fata de respectivul Conținut.

5.7 Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta exista.

5.8. Pentru eventuale încălcări ale dreptului de autor sesizate pe site vă rugam să ne scrieți la adresa contact@depo24.ro

6. COMANDA

6.1 Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsură în care exista stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzi.

6.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesara contactarea Cumpărătorului.

6.4 Vânzătorul poate anula Comanda efectuata de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fară nicio obligație ulterioara a vreunei parti fata de cealaltă sau fară că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

6.4.1 Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plații online;
6.4.2 Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de depo24.ro, în cazul plații online;
6.4.3 Datele furnizate de către Client/Cumpărător pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
6.4.4 Produsul comandat nu exista în stoc fizic și nu poate fi adus spre livrare în timp util;
6.4.5 Activitatea Clientului pe Site poate și/sau produce daune de orice natura de partea depo24.ro și/sau partenerilor acestuia;
6.4.6. Realizarea a mai mult de doua livrări eșuate în trecut;
6.4.7. Comanda primita de la Client pe site nu corespunde cu metodă de vânzare (bucată/cutie/set) a produselor de către depozitul cu care colaboram;
6.4.8. Pentru alte motive obiective;


6.5 În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitata, Vânzătorul vă rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma vă fi returnata după recepționarea retur a produselor de către Vânzător.

6.6 Vânzătorul vă putea amână rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se vă lua data cea mai recenta).

6.7 În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urma vă informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și vă returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

7. LIVRARE


7.1 Livrare direct la adresa dumneavoastră prin curier. Livrarea se efectuează prin serviciul de curierat rapid Sameday.

7.2 Livrare prin curier la EasyBox, la adresa selectată de dumneavoastră.

7.3 Costul de livrare este completat automat de sistem, în funcție de modalitatea de livrare aleasă și de metoda de plată.

8. BUNURI/SERVICII ȘI CLIENȚI/CUMPĂRĂTORI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE


8.1 Nu se asigură drept de retragere decât pentru clienții/cumpărătorii persoane fizice.

8.2 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

8.2.1 Contractele de prestări servicii, după prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat la cunoștință de faptul că își vă pierde dreptul de retragere după executarea completa a Contractului de către Vânzător.
8.2.2 Furnizarea de bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață financiara pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere.
8.2.3 Furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar.
8.2.4 Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
8.2.5 Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de Cumpărător. (mănuși de unica folosință, semimasti, truse de prim ajutor, etc).


8.3 Furnizarea de Bunuri care constituie un kit trebuie returnate că un kit. Echipamentul trebuie însoțit de toate accesoriile cu care s-a livrat; la fel și de toate produsele primite cadou.

8.4 Bunurile ce vor a fi returnate nu trebuie să fie folosite și să se regăsească în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate că parte a produsului. Pentru ambalarea necorespunzătoare se percepe o taxa de 20 Lei. (Cutiile date cu scotch, scrise sau puțin deteriorate)

8.5 În cazul înlocuirii produsului cu unul având mărimea nou comandata, înlocuirea se vă face în condițiile și limitele unei comenzi normale. Produsul care nu se potrivește că mărime poate fi înlocuit cu un produs identic, același model și aceleași detalii, însă pe mărimea solicitata de Client, o mărime în plus sau în minus, în termen de maxim 14 zile de la livrare. În aceasta situație nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru înlocuirea mărimii este acceptat o singura data. Nu se înlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totuși, în anumite situații, ne rezervam dreptul de a refuza înlocuirea produselor care nu se potrivesc că mărime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c. NU SE SCHIMBA produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgâriată/uzata, cute de purtare, etc).

8.6 În cazul în care Clientul care a returnat un produs în conformitate cu prevederile de mai sus, iar depo24.ro nu dispune de un produs corespunzător pentru înlocuire, acesta vă oferi clientului contravaloarea produsului. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de către Client, nu se rambursează.

8.7 În toate cazurile, cheltuielile de returnare / re-expediere vor fi suportate de către client excepție făcând situațiile în care livrarea s-a efectuat greșit din vina depo24.ro, situație în care Vânzătorul vă suporta contravaloarea transportului. De asemenea, în cazul, livrării unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt în sarcina depo24.ro.

8.8 În toate cazurile de rambursare suma primita va fi suma produselor achitate, cheltuielile de transport sunt suportate de Client.

8.9 Valoarea maxima a daunelor ce pot fi plătite de depo24.ro oricărui client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de AC DRAGNE COMPANY S.R.L. de la acest client, pe acea comanda.

9. CONFIDENȚIALITATE


9.1 Informațiile de orice natura furnizate de către Cumpărător Vânzătorului vor rămâne în proprietatea vânzătorului.

9.2 Nicio declarație publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terțe parti nu vă fi făcută de Cumpărător cu privire la Comanda/Contract fară consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.

9.3 Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestrictionat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișă, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord că Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați transmis prin intermediul Site-ului.

9.4 Prin înscrierea în baza de date depo24.ro, Cumpărătorul își oferta consimțământul expres, în limitele legislației în vigoare, de a fi contactat de către terti, parteneri depo24.ro, furnizori de servicii de marketing, agenții de stat, guvernamentale sau asociații din domeniul asigurărilor, atunci când legislația specifica prevede acest lucru, alte companii cu care depo24.ro poate dezvolta programe comune de ofertare pe piață Bunurilor și/sau Serviciilor, etc.

10. PUBLICITATE


10.1 Newsletterele depo24.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de depo24.ro. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea și securitatea informațiilor.

10.2 În momentul în care, Clientul își creează un Cont pe Site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client poate fi modificata în orice moment, prin contactarea depo24.ro în acest sens, sau folosirea link-ului Dezabonare din corpul Newsletter-ului.

10.3 Renunțarea la primirea Newsletter-ului de către Client sau Cumpărător se face în orice moment folosind link-ul dedicat de dezabonare din cadrul oricărui Newsletter sau apelând la numărul de telefon 0740 323 885.

10.4 Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implica renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document.

11. GARANȚII


11.1 Toate bunurile comercializate de către depo24.ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalaje originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

11.2 În cazul Bunurilor vândute și livrate de depo24.ro, certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service națională, fie sunt emise de către importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.

11.3 Garanțiile pot fi transmise alaturi de produse în colet, fie în format electronic după livrarea bunurilor. În ambele variante, garanția este valabila începând cu data livrării.

11.4 În cazul în care garanția nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic în 48 (patruzeci și opt) ore de la livrare, vă rugam să ne sesizați acest aspect fie pe email la adresa: contact@depo24.ro sau telefonic la numărul de telefon: 0740 323 885.

11.5 În cazul certificatelor de garanție emise de producători sau importatori, Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător vă prelua întreagă responsabilitate a rezolvării garanției. Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalata în maxim 48 (patruzeci și opt) ore de la recepționarea produselor, conform specificațiilor de la punctul 13.4

12. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

12.1 Proprietatea asupra bunurilor vă fi tranferata la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului în locația indicata în Comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificările Legii nr 157/22.06.2015, Riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte tertă desemnata de acesta, alta decât transportatorul, intra în posesia fizica a produselor. Cu toate acestea riscul este transferat Cumpărătorului în momentul livrării produselor către transportator, daca transportatorul a fost însărcinat de către Cumpărător să transporte produsele, iar aceasta opțiune nu a fost oferita de către Vânzător, fară a aduce atingere drepturilor Cumpărătorului fata de transportator.

13. RĂSPUNDERE

13.1 Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare tertă parte o poate suferi că rezulat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

13.2 Prin crearea și utilizarea Contului, Cumpărătorul își asuma răspunderea pentru menținerea confidentialitatii datelor de Cont (ușer și parola) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsură permisa de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

13.3 Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Cumpărătorul accepta în mod expres și fară echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizata care este comunicata în cadrul Site-ului, existenta la data creării Contului și/sau utilizații conținutului și/sau la data plasării comenzii.

13.4 Ulterior creării Contului, utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.

13.5 Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către depo24.ro, aceștia fiind opozabili Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-lui se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plati online.

14. ÎNSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Înscrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunile “Întrebările și răspunsurile clienților” și “Review-uri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.

În momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acorda Vânzătorului o licență neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișă acest conținut. Fiecare Cumpărător, în momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:

14.1 să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;

14.2 să folosească doar limba romana. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanești, sunt de larga utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

14.3 să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fară termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Cumpărător;

14.4 să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

14.5 să folosească aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fară a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;

14.6 să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact,informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume, etc.) sau orice alta informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

14.7 să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comerciala că și Vânzătorul;

14.8 să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri care să conțină materiale de natura publicitara;

14.9 să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/Răspunsul că mijloc de comunicare cu Vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.

Pe lângă o evaluarea realista critica, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/ Cumpărătorul vă adaugă și un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, număr care apare intre paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.

Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător că având un conținut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina daca încalcă Termeni și Condiții Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.

În cazul în care Vânzătorul constata încălcarea Termenelor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Cumpărătorului de a înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări sau Răspunsuri în secțiunile “Întrebări și răspunsuri ale clienților” și “Review-uri”.

Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de sesizări din cadrul site-ului: https://www.depo24.ro/contact. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

15. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

15.1 AC DRAGNE COMPANY S.R.L. certifica faptul că vă respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, precum și a Ordonanței nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanta cu modificările ulterioare. depo24.ro este un brand care aparține unei companii înregistrate în Romania responsabila având sediul social în Sat Malu Spart nr. 773, Oraș Bolintin-Vale, Jud. Giurgiu, număr de ordine în Registrul Comerțului J52/393/2015, cod unic de înregistrare fiscala RO34721885. Mai multe despre politica de confidențialitate pot fi citite accesând link-url Politica de Confidențialitate.

15.2 Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificata și completata, depo24.ro are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

15.3 Scopul colectării datelor este: informarea Cumpărătorilor privind situația Contului lor, informarea Cumpărătorilor privind evoluția și starea Comenzilor, evaluarea Bunurilor și Serviciilor oferite, activității comerciale, de promovare a Bunurilor și Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistica, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul Cumpărătorului. Pentru mai multe detalii, poate fi consultata Politica de Cookie-uri disponibila la adresa: Politica de Cookies

15.4 Prin citirea Documentului ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de vă adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

15.5 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate și expediate la adresa: Sat Malu Spart nr. 773, Oraș Bolintin-Vale, Jud. Giurgiu, în atenția AC DRAGNE COMPANY S.R.L. vă puteți exercita, în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate.

15.6 Informațiile Cumpărătorului cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchetul General, Politie, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și că urmare a unor cereri expres formulate.

16. FORȚĂ MAJORA

16.1. Nici una din parti nu vă fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forță majora. Forță majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților și care nu poate fi evitat.

16.2. Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte vă avea dreptul să notifice celeilalte parti încetarea de plin drept a Contractului fară că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

17. LEGEA APLICABILA – JURISDICȚIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute intre depo24.ro și Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu vă fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente din Municipiul București.