Politica de rambursări și returnări
Perioada de grație pentru retururi
Vă oferim libertatea de a reconsidera achiziția dvs., permițându-vă să returnați produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data cumpărării.
Când suntețI eligibili pentru retur gratuit
Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de dvs., cu excepția cazurilor în care produsul primit diferă de cel comandat sau dacă acesta a suferit daune în timpul transportului. Dacă observați defecte, vă rugăm să ne informați în maxim 24 de ore de la recepția coletului pentru a vă putea asista eficient.
Standardele noastre de calitate pentru retururi
Acceptăm doar produse care se întorc în starea lor inițială: fără urme de uzură, zgârieturi, pete sau fisuri cauzate de manipulare incorectă. În caz contrar, nu putem procesa returul și nici rambursarea sumei plătite.
Excepții la politica de retur
Rețineți, produsele personalizate sunt excluse de la opțiunea de retur.
Procedura de Rambursare
Rambursarea vă fi efectuată în contul bancar din care s-a realizat plata inițială sau care comunica ulterior.
Cum să procedezi pentru retur:
Comunicarea Inițială: Vă rugăm să ne anunțați intenția de retur printr-un e-mail trimis la contact@depo24.ro.
Ambalarea Produsului: După confirmarea noastră, ambalați produsul corespunzător în cutie de carton și folie cu bule pentru a evita deteriorarea în transport.
Metoda de Expediere: Utilizați servicii de curierat rapid (ex. SameDay, DPD, Fan Courier, Cargus), deoarece nu acceptăm colete trimise prin Poșta Română.
Detalii pentru Expediere:
Destinatar: AC DRAGNE COMPANY S.R.L.
Adresa: Str. Strada Numărul 1, Nr. 16, Localitate: Afumați, Județul: Ilfov
Contact: contact@depo24.ro
Telefon: 0740 323 885
Costuri de Transport: Acestea sunt suportate integral de către client.
Confirmarea și Rambursarea: După primirea și verificarea coletului, veți fi notificat și suma plătită pe produsele comandate va fi rambursată în termen de maxim 14 zile. Suma rambursată către client reprezintă suma totală a produselor din comandă returnate. Transport-ul nu se rambursează.
Responsabilitatea față de starea produsului
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificările Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte tertă desemnata de acesta, alta decât transportatorul, intra în posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, daca transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar aceasta opțiune nu a fost oferita de către profesionist, fară a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.
Coletele care se livrează cu opțiunea Verificare colet și care au fost recepționate de client sub semnătură, nu se pot schimba sau returna în cazul în care sunt deteriorate. Se presupune că, verificând coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului în momentul livrării prin recepționarea acestuia. Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar în cazul în care se dorește returul produsului în cauza, se vă face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului vă fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Dispoziții legale
În conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunță unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. În cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la vânzare, însoțit de toate accesoriile, manualele de utilizare și eventualele softuri incluse, precum și certificatul de garanție (original), iar cutia acestuia să nu fie deteriorata.
În conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se vă face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractuluI, clientul având obligația să trimiță coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar putem amână restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
Important!
Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum și cele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite și nici produsele nefuncționale care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în baza garanției.
Conform art. 16 din aceeași ordonanță, sunt exceptate de la dreptul de returnare următoarele:
– produsele al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
– produsele executate după specificațiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum și cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deteriorează ori se degradează rapid;
– produsele confecționate sau la cererea consumatorului – pe comanda speciala. Produsele importate conform specificațiilor clientului, precum și articolele speciale comandate furnizorului nu se returnează.
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator (mănuși de unica folosință, semimasti, truse de prim ajutor, etc)
– produsele care constituie un kit trebuie returnate că un kit. Echipamentul trebuie însoțit de toate accesoriile cu care s-a livrat; la fel și de toate produsele primite cadou.
– aparatele care au fost instalate, montate sau folosite;
– haine sau încălțăminte care prezinta urme de purtare sau sunt deteriorate (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgâriată/uzată, cute de purtare, etc).
– produse ce s-au murdărit că urmare a neambalarii corecte astfel încât să fie deteriorate pe durata transportului;
– alte produse care prezinta urme de uzura sau consum.